Velünk eladhat

Hívjon minket!
+36 20 288 3364

Saját webáruház vagy bérlés?

Elérhetőségeink

Keressen minket még ma!

Iroda 1: Bp. II., Bem József u. 6. fszt.
Iroda 2: Székesfehérvár, Grand Inkubátorház
Iroda 3: Kápolnásnyék, Fő u. 10.
Előzetes időpont egyeztetés:
Központi szám: +36-20-288-3364
Kapcsolatfelvétel: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Rólunk mondták

Webáruház készítő kiválasztása (Segédlet)

Az alábbiakban szeretnénk segítséget nyújtani azoknak, akik webáruház készítés előtt állnak, hogy milyen szempontok alapján válasszák ki a legjobb webáruház késztő céget. Mivel a webáruház készítő nagyban felel (persze nem teljes egészében) a webáruház sikeréért, ezért korántsem mindegy, hogy kire bízza hosszútávon e-kereskedelmi egységét, arról nem is beszélve, hogy összességében egy webáruház felfuttatása többszázezres, vagy milliós nagyságrendet is elérhet.

Mi az, amit feltétlenül vizsgáljon meg a döntés előtt!

  • Referenciák
    A webáruház készítő eddigi munkáiról dönthető el leginkább, hogy milyen színvonalon képes elkészíteni egy webáruházat. Sajnos több olyan cég is van a piacon, akik bár a saját honlapjukon szakértőnek állítják be magukat (tanulmányok, e-book, videók formájában), de a referenciamunkáikban egyáltalán nem tükröződik ez a szakértelem vissza.
    Ne higgyen a szép szavaknak, csakis a kézzelfogható eredményekben.
    A referenciák vizsgálatakor a webáruház megjelenésén túl, az alkalmazott megoldásokat (kosár, kassza), a vásárlási folyamat kidolgozottságát is érdemes szemügyre venni. Ezen felül azt is meg kell nézni, hogy a webáruházak egymáshoz képest mennyire sablonosak, vagy éppen mennyire egyediek.

  • Következő lényeges dolog azt megvizsgálni, hogy az adott cég milyen megoldásokkal dolgozik.
    Vannak, akik eleve kész sablonokat (template-eket ) árulnak, míg mások (mint például mi is) egyedi grafikákat készítünk.
    Ugye Ön sem szeretne többszázezret kifizetni egy sablonos, más által is használt grafikáért? Ugye nem erre szeretné alapozni az online üzletét?

  • Alkalmazott webáruház motor.
    Erről már beszéltünk a webáruház készítés részben, ahol közöltük, hogy két azonos webáruház motort használó cég merőben eltérő színvonalon tudja használni azt. A motor "csak" egy motor, arra felépíteni a webáruházat az igazi érték, és ezt bizony nagyon kevés cég végzi el magas színvonalon. Cégünk a teljesen újfajta szemléletet képviselő JoomShopping webáruház motort használja, méghozzá annak egy saját magunk által továbbfejlesztett változatát. A továbbfejlesztés eredményeképpen egy teljesen kiforrott, minden igényt kielégítő webáruház motort tudunk felkínálni ügyfeleinknek, melynek egyedire szabhatósága, rugalmassága egyedülálló, használhatósága, funkciógazdagsága átlagon felüli. Ez például az, ami eltérést mutat a webáruház készítők által használt motor tekintetében: van, aki egy nyers nyílt forráskódú motort használ és van, aki professzionálisabb megoldásokkal felszerelt egyedi fejlesztést.

  • Saját webáruház vagy liszensz.
    Egy sarkalatos pont, mely mindenképpen befolyásolja a döntést. Számos webáruház készítő nem adja át az elkészített programkódot, és kötelezi a megrendelőt, hogy az elkészült webáruházat a  webáruház készítő saját szerverén üzemeltesse. Ennek oka az, hogy saját webáruház motort használnak, vagy egy továbbfejlesztett változatát egy ismert motornak, mint mi. A programkódot, vagyis az egyedi fejlesztéseket pedig így kívánják megvédeni. Ha innen nézzük a dolgot ez jogos, azonban a megrendelő szemszögéből, aki kifizet többszázezer, vagy millió forintot, elvárható, hogy megkapja a kifizetett szoftvert, és ne kösse magát "örökre" egy bizonyos céghez. Mi az utóbbi felfogást képviseljük, vagyis a programkód a megrendelő tulajdonába kerül, noha a mi általunk használt motorunkban található számos egyedi fejlesztést lenne okunk védeni. Ennek ellenére úgy gondoljuk, így a korrekt.

  • A webáruház szoftverek elemzésén túl a másik igen lényeges terület az, hogy az adott webáruház készítő cég milyen keresőoptimalizálás referenciákkal büszkélkedik, sőt ő maga milyen pozícióban van a saját kulcsszavaira. Mindenképpen nézzen utána, hogy a vállalkozás rendelkezik-e ilyen irányú referenciákkal, mert nem elég egy webáruházat jól elkészíteni, azt fel is kell futtatni, látogatottá kell tenni. Tekintse meg cégünk kiemelkedő eredményeit a témában >>>

  • Marketing  szempontok
    Mérlegelendő, hogy a cég milyen hangsúlyt helyez a legújabb oline marketing trendekre mint például közösségi media, árukereső oldalak, st, mobiltelefon webáruház. Ezt a cég saját honlapján könnyen leellenőrizheti.
    A szakmaiság egyértelműen megmutatkozik.

  • Árfekvés
    Végül, de nem utolsó sorban az egyik döntő tényező az árfekvés. Általánosságban itt is igaz, hogy az alacsonyabb ár alacsonyabb színvonalat is jelent. Persze az ár csak egy tényező a sok közül. Fontos mérlegelni azt is, hogy az adott árért milyen szolgáltatást nyújt a vállalkozás. Az ár helyett ezért inkább ár-érték arányt érdemes vizsgálni. Nyilvánvaló persze, hogy saját anyagi lehetőségeinket is mérlegelni kell a döntéskor, azonban jól gondolja meg, hogy egy alacsonyabb árfekvésű webáruház vajon tényleg képes-e elérni célját, és visszahozni az árát, végül profitot termelni, vagy inkább egy magasabb árfekvésű az, mellyel ez elérhető. Az online világban rendkívül fontos a gyorsaság, így nem engedheti meg magának, hogy kidobjon az ablakon pénzt és időt.

A fenti szempontok szerint úgy gondoljuk, hogy vállakozásunk nagy eséllyel indul ebben a versenyben. 

Oldal tetejére

Kövessen minket!

Iroda 1: Budapest II, Bem József u. 6. fszt.
Iroda 2: 2481 Velence, Béke u. (Pavilonsor)

Mobil: +36-20-288-3364

Kapcsolatfelvétel: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.