Velünk eladhat

Hívjon minket!
+36 20 288 3364

Saját webáruház vagy bérlés?

Elérhetőségeink

Keressen minket még ma!

Iroda 1: Bp. II., Bem József u. 6. fszt.
Iroda 2: Székesfehérvár, Grand Inkubátorház
Iroda 3: Kápolnásnyék, Fő u. 10.
Előzetes időpont egyeztetés:
Központi szám: +36-20-288-3364
Kapcsolatfelvétel: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Maximális vevőmegtartás

A webáruház megjelenése döntő fontosságú, hiszen ez az a felület, ahol a látogatók érintkeznek velünk, mint kereskedővel. Általánosan elfogadott tény, hogy egy minőségi, színvonalas megjelenés nagyobb arányban képes megtartani az oldalra érkező, jellemzően csak érdeklődő látogatókat.

Az első 5-10 másodperc tehát kritikus. Éppen ezért közel sem mindegy, hogy milyen grafika fogadja a látogatót. A vevőmegtartást egyértelműen egy ágazathoz illeszkedő, letisztult arculat képes a leghatékonyabban elérni.



Megbízható böngészés és vásárlási élmény


Az sem mindegy, hogy a vevők a webáruház böngészése során milyen külalakban látják a kínált árukészletet, és vásárlás esetén milyen felületen adhatják le rendeléseiket.

Ezért kulcsfontosságú, hogy ne csak a főoldal, hanem az egyéb arculati nézetek grafikája is megbízhatóságot, profizmust sugározzon.

 

Milyen aloldalak grafikáját készítjük el?

Grafikusunk az alábbi nézeteket dolgozza ki teljesen egyedileg:

  • Főoldal, melynek szerepe elsősorban a vevőmegtartás és vágykeltés

  • Kategória- vagy lista nézet, ahol a termékek listázódnak adott termékkategórián belül. Az átlátható, ergonómiailag kifogástalan elrendezés rendkívül fontos.

  • Termékadatlap nézet, ahol a kiválasztott termék részletes bemutatása történik. A szerkezet itt is rendkívül fontos.

  • Részletes kosár nézet, ahol a kosárba tett termékek kapnak helyet. Az egyértelmű tételes listázás és pénzösszegek megjelenítésén túl ezt is az arculathoz igazítjuk.

  • Kassza nézet, ahol a megrendelési folyamat történik. Sok látogató itt bizonytalanodik el és hagyja el az oldalt. A kassza elhagyások számát jelentősen lehet csökkenti, ha a kassza lépéseit kidolgozzuk.

  • Egyedi favicon készítés, ami a böngészőben a webcímünk előtti kis ikont jelenti.



Hogyan dolgozunk az arculattervezés során?

Kétségtelen ez a munkafázis a leglátványosabb, legnagyobb aktivitást igénylő rész mind a két fél részéről az egész fejlesztésen belül. Itt alakul ki a leendő webáruház kinézete, melyet minden tulajdonos szeretne magáénak érezni, még ha nem is neki, hanem több ezer, potenciális vásárlónak készítünk.

Szeretnénk röviden megismertetni azt a tervezési folyamatot, mellyel cégünk már több projektet sikerre vitt.

1. Első lépésként még az arculattervezés megkezdése előtt felmérjük az Ön és a piac pontos igényeit. Az igényfelmérés online igényfelmérővel, vagy személyes konzultáció alkalmával történik.

2. Az elhangzottak alapján készítünk egy tervezetet, melyben a legfontosabb arculati követelmények kapnak helyet a szerkezet meghatározása mellett. Ez tulajdonképpen egy kisebb arculati kézikönyv, mely alapján a grafikus kollegánk dolgozni fog. Kész arculati kézikönyv alapján is dolgoztunk már több ízben, ami jellemzően nagyobb cégek sajátja.

3. Ezt követően a grafikus megtervez egy főoldali arculattervet. Fontos, hogy cégünk nem kész sablonok alapján dolgozik, így több változat elkészítésére nem nyílik (alapáron belül) lehetőség. A kézikönyv alapján biztosítjuk, hogy egy, az előzetes igényeknek megfelelő grafika készül el.

4. A bemutatott arculatot ezután kiküldjük Önnek véleményezésre. A látottak alapján egy módosítási listát várunk Öntől pontokra szedve. Itt nem követelmény meghatározni a pontos kéréseket, elég csak az benyomásokat leírni, illetve elmondani. Munkánk során több ízben is volt arra példa, hogy a bemutatott arculaton semmilyen módosítást nem kértek ügyfeleink, így azonnal megkezdődhetett a programozási munka.

5. Amennyiben kaptunk módosítási listát, annak alapján módosítjuk az arculattervet, majd ezt ismételten bemutatjuk. A fenti folyamat megismételhető addig - adott munkaóraszámon belül -, míg a kívánt eredményt el nem érjük. A lényeg, hogy a főoldali arculat elfogadásra kerüljön.

6. Ezt követően a programozó felépíti az oldalt, grafikusunk pedig elkészíti a fenti ismertetett további nézetek tervezését, melyeket szintén bemutatunk. A webáruház megjelenése így lesz teljes mértékben igényre szabva.


A fenti eljárás hosszú évek alatt kipróbált és bevált módszer, és minden megrendelésünk esetén kiválóan működött. Tegye próbára Ön is!


Cégünk grafikai területen (is) az egyik legerősebb a piacon.

 

Még színvonalabb megjelenést szeretne?

Válassza Design Plus szolgáltatásunkat a még színvonalasabb megjelenés érdekében.
Szolgálja ki vevőit maximális hatékonysággal!

Mi az a DESIGN PLUS?

 

Oldal tetejére

Kövessen minket!

Iroda 1: Budapest II, Bem József u. 6. fszt.
Iroda 2: 2481 Velence, Béke u. (Pavilonsor)

Mobil: +36-20-288-3364

Kapcsolatfelvétel: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.